عمومی

دیدگاه سه طراح در مورد رویکرد به طراحی مجدد وب سایت

دیدگاه سه طراح در مورد رویکرد به طراحی مجدد وب سایت

چرا باید طراحی مجدد انجام دهیم؟ چه کسی خارج از طراحی باید درگیر باشد، و چگونه با برنامه ریزی مقابله کنیم؟ چگونه یک جدول زمانی مناسب تنظیم کنیم؟

اینها تنها تعداد انگشت شماری از سوالاتی است که تیم های خلاق ممکن است قبل از طراحی مجدد وب سایت از خود بپرسند. تیم‌های خلاق داخلی نقش مهمی در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای یک پروژه طراحی مجدد وب‌سایت مدرن ایفا می‌کنند – بنابراین ما با دنی بالنسون، مدیر خلاق مستقلی که با برندهایی مانند اسکار کار کرده است، گفتگو کردیم. Health و Vox Media (و به جریان وب با به‌روزرسانی صفحه اصلی ما در سال 2021 کمک کردند!)، مایکل روسی، طراح ارشد UX/UI در Hubilo، و طراح اصلی برند ، کایل بنسون، در مورد پیچیدگی‌ها، کارهایی که باید انجام دهید، و فرآیندهایی که به آنها پایبند هستند. نزدیک شدن به طراحی مجدد وب سایت.ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت iransite.com در ایران

طراحی مجدد وب سایت باید یک مشکل را حل کند

«وب در دهه گذشته به شدت تغییر کرده است که همه را وادار به آمدن کرده است. برای درک اینکه بازنگری در ظاهر و عملکرد وب سایت آنها یک ضرورت است.”

– مایکل روسی، طراح ارشد UX/UI، Hubilo

a href=”https://webflow.com/blog/how -to-design-a-website”>وب سایت مدرن بسیار متفاوت و درگیرتر از توسعه وب در دوران اولیه اینترنت است. اغلب یک – اگر نه – دارایی اصلی بازاریابی برای هر شرکتی است. مایکل توضیح داد: “وب در دهه گذشته به شدت تغییر کرده است، همه را وادار کرد تا به این درک برسند که بازنگری در ظاهر و عملکرد وب سایت آنها یک ضرورت است.” من روی چند پروژه کار کرده‌ام که در آنها تیمی فکر می‌کردند طراحی مجدد سایتشان به این معنی است که باید برند خود را تغییر دهند، اما به آرامی توانستم به آنها کمک کنم تا بفهمند که فقط به این دلیل که شما نیاز به طراحی مجدد وب‌سایت خود دارید، به این معنی نیست که شما نیاز به تغییر کامل دارید. جنبه آن.”

دانی این احساس را تکرار کرد و طراحی مجدد را نوعی تجدید سایت می‌داند، به این معنی که عناصر خاصی از ظاهر، احساس یا عملکرد شما می‌توانند ثابت باقی بمانند. او توضیح می‌دهد: « یک رژ لب متفاوت، یک خط چشم متفاوت، یک مداد ابروی متفاوت است – چیزی که برای تازه‌تر و مدرن‌تر به‌نظر رسیدن استفاده می‌کنید». در نتیجه، طراحی مجدد نیازی به چیزی به بزرگی برندسازی مجدد ندارد. به سادگی نیاز به تغییر در کسب و کار یا مخاطبان هدف شما دارد.طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات و زبان برنامه نویسی انجام شده بسیار متفاوت می باشد ، برای این که بدانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است. با کارشناسان ایران سایت تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.https://iransite.com/طراحی-سایت-فروشگاهی

دانی اضافه کرد که طراحی یک «خدمات ارتباطی» است – خدماتی که به شما امکان می‌دهد یا با مخاطبان جدیدی صحبت کنید یا چیزی را که آنطور که می‌خواهید کار نمی‌کند اصلاح کنید. هنگامی که یک تیم به این درک رسید، باید یک گام به عقب بردارد تا اهداف را تغییر دهد، نتایج مورد نظر را تعریف کند، و شروع به شناسایی مراحل بعدی کند.

اطمینان حاصل کنید که همه سهامداران کلیدی در راستای هدف قرار دارند

برای اینکه به طور موثر طراحی مجدد وب سایت مناسب انجام شود، همه طرف های درگیر باید با دلیل انجام آن، برنامه حمله و نتیجه مطلوب پروژه هماهنگ شوند.

کایل طراحی را به دو اردو تقسیم می کند. اولین – “طراحی “D” سرمایه – بر استراتژی و چرایی تمرکز دارد. از سوی دیگر، “طراحی “d” کوچک، ظاهر و احساس است. طراحی Capital ‘D’ برچسب طراحی مجدد است و بنابراین سهامداران زیادی را درگیر می کند – که بسته به هدف و اندازه شرکت، می توانند شامل یک تیم بازاریابی، یک تیم طراحی یا خلاق، بازاریابی محصول، رشد، UX، مهندسی و بیشتر.

مایکل، کایل و دنی تجربیات متفاوتی در مورد اینکه چه کسی واقعاً مالک و هدایت کننده یک طراحی مجدد است، متفاوت است. در برخی از سازمان‌ها، آنها را طراحان دیده‌اند، اما در برخی دیگر، این می‌تواند شخصی در بازاریابی باشد که یا مشکلی را که باید حل کند شناسایی می‌کند یا نتایج کسب‌وکار هدف را برای طراحی مجدد تعریف می‌کند. با این حال، همه آنها موافقند که هر کسی که طراحی مجدد را به عنوان یک تلاش متقابل کارکردی انجام می‌دهد، باید محدوده، برنامه‌ریزی، ضرب‌الاجل‌ها، و خرید در سطح اجرایی را داشته باشد تا تیم‌ها بتوانند توپ را به دست بگیرند.

ایجاد یک طرح پروژه که تیم را برای موفقیت آماده می کند

“سلسله مراتب ذینفعان را شفاف کنید، مشخص کنید چه کسانی درگیر هستند و چه نقشی دارند، و توسعه دهید. قبل از راه‌اندازی شروع پروژه برای اطمینان از وجود منابع کافی، یک برنامه برگشت کار پیش از شروع پروژه.

– دنی بالنسون، مدیر خلاق مستقل

زمانی که تیم‌ها هستند در همان صفحه درباره اهداف و مسئولیت ها، برنامه ریزی آغاز می شود. در تجربه Dani، برنامه ریزی معمولاً با یک خلاصه خلاقانه شروع می شود. این سندی است که پیشینه یک پروژه را تعریف می‌کند، چرا تیم آن را انجام می‌دهد، چه چیزی را می‌خواهند انجام دهند، با چه کسی صحبت می‌کنند، چگونه می‌خواهند ارتباط برقرار کنند، و ارجاعی برای الهام گرفتن. مایکل این احساس را با توضیح اینکه تحلیل و برنامه ریزی کامل بخشی از فرآیند خلاقیت اوست، تکرار کرد. او گفت: “وقتی به طراحی مجدد نزدیک می شوم، احتمالاً سوالات زیادی خواهم پرسید، زیرا می خواهم تمام جنبه های آنچه را که می خواهیم انجام دهیم، بدانم.”

علاوه بر یک خلاصه خلاقانه، ” دانی گفت: سلسله مراتب ذینفعان را روشن کنید، مشخص کنید چه کسانی درگیر هستند و چه نقشی دارند، و یک برنامه بازگشتی برای اطمینان از وجود منابع کافی در محل ایجاد کنید. یک برنامه بازگشت کار باید تاریخ هایی را برای نقاط عطف کلیدی تعیین کند که به تاریخ راه اندازی توافق شده منتهی می شود. و در حالی که اکثر طراحان معمولاً بر روی مهره‌ها و پیچ‌های پروژه طراحی مجدد تمرکز می‌کنند، کایل توضیح داد که ممکن است برخی از تیم‌ها یک عضو ارشد تیم طراحی مانند یک معاون یا مدیر اجرایی داشته باشند که در این فرآیند دخیل هستند و نیاز به حمایت از خلاقیت دارند. تیمی برای اطمینان از راه‌اندازی آنها برای موفقیت.

برای تیم‌های داخلی که با یک آژانس کار می‌کنند، کایل توصیه می‌کند که آنها را در طول این مرحله برنامه‌ریزی وارد کنید تا پیشنهادات آنها را از همان ابتدا دریافت کنید – به ویژه در زیرساخت و تصویر بزرگتر — زیرا آنها اغلب از بهترین شیوه های صنعت برای اهداف مختلف آگاه هستند.

بخشی از برنامه ریزی همچنین به معنای داشتن ابزار مناسب در محل است

تعامل‌ها و انیمیشن‌ها، به CMS داخلی دسترسی داشته باشید، و بدانید که هر گونه بهینه‌سازی یا ویرایش در این مسیر ممکن است ساده برای انجام

زمان اغلب یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که سازمان‌ها طراحی مجدد وب‌سایت را به تاخیر می‌اندازند، اما تیم‌هایی که از ابزارهایی برای طراحی و توسعه بصری استفاده می‌کنند، می‌توانند تغییرات کوچک‌تری را به‌طور منظم‌تر انجام دهند

سخنان خردمندانه برای طراحانی که به اولین پروژه طراحی مجدد خود نزدیک می‌شوند

در حالی که دنی، مایکل و کایل همگی این عقیده را دارند که طراحی‌های مجدد پیچیده و درگیر هستند، اما هر کدام توصیه‌های جداکننده‌ای برای طراحان و بازاریابان در شرکت‌های رشد بیش از حد داشتند که طراحی مجددی در افق داشتند.

«این یک پروژه بزرگ با تعداد زیادی قطعات کوچک متحرک است، بنابراین تا حد امکان روشمند باشید. و هیچ پروژه ای هیچ وقت آخرین پروژه شما نیست، بنابراین آن را تا جایی که می توانید خوب کنید و آموخته های خود را در پروژه بعدی به کار ببرید.” — دنی بالنسون، مدیر خلاق مستقل‍

“برای تغییرات باز باشید و مطمئن شوید که دلیل محکمی برای اینکه چرا می خواهید چیزی را دوباره طراحی کنید، دارید. و به جای انجام همزمان آنها، برندسازی و طراحی مجدد را تلنگر کنید.” — مایکل روسی، طراح ارشد UI/UX، Hubilo

منبع: https://iransite.com/

این نوشته را هم از دست ندهید :   پخش پیچ و مهره