برگزیده

دانستنی های مهم درباره مسائل حقوقی طلاق ، حضانت و مهریه

پایان نامه رشته حقوق

طلاق توافقی فوری و ارزان تبریز این امکان را برای زوجین فراهم می کند که در آرامش و بدون به وجود آمدن تنش های احتمالی ، از یک دیگر‌ جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند .
وکلا و مشاورین موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، از جمله زبده ترین و کارکشته ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند که در زمینه حقوق خانواده و مسائل مرتبط با آن ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد جامعه هستند .
اگر زن طلاق بخواهد باید همسر خود را نیز راضی کند تا آن را انجام دهد.طلاق از سوی زن بدون وکیل یک پروسه زمان بر، سخت، پرهزینه و چالش‌برانگیز خواهد بود.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه است که دارای برترین و  با تجربه ترین مشاورین حقوقی و وکلا می باشد . این موسسه حقوقی معروف ، بیش تر از ۱۲ سال است که در زمینه طلاق ،مهریه و دیگر مسائل حقوق خانواده ، فعالیت می کند و پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشته است .
آیا‌ ماشینی که با برگ سبز فروخته شود برای طلب مهریه توقیف کرد ؟ از آن جایی که برگ سبز خودرو در واقع همان سند رسمی می باشد ، بنابراین اگر برگ سبز خودرو به نام زوج باشد ، زوجه می تواند خودرو مذکور را توقیف کند چون مالک آن زوج است  .
ابراء به طور معمول قابل رجوع نمی باشد ، به این علت که ابراء نوعی اسقاط دین است و همچنین ، از اسباب سقوط تعهد می باشد. تهران طلاق مشاور رایگان در زمینه مهریه و طلاق
آیا مهریه به روز حساب می شود ؟ لازم است بدانید که مهریه از جمله حقوق مالی زن محسوب می شود ، که به محض جاری شدن صیغه عقد نکاح ، زوجه مالک آن مهریه خواهد شد و مرد ملزم می شود که ، هر زمان که زوجه مهریه اش را مطالبه کرد  مهریه او را ، پرداخت کند.
اگر زن درخواست طلاق دهد و مرد ناراضی باشد چه می شود؟ این سوال بسیاری از خانم ها در هنگام طلاق است تهران طلاق مرجع پاسخگو سوالات شما
پرسش و پاسخ طلاق در دوران عقد. یکی از مسائلی که ممکن است پس از عقد پیش بیاید ، تغییر رفتار یکی از زوجین می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که دارای با تجربه ترین و متخصص ترین مشاورین حقوقی و وکلا ، در زمینه مسائل حقوق خانواده  ( شامل : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، حضانت ، نفقه ، و … ) می باشد ، این موسسه آماده ارائه خدمت به عموم افراد است .
حضانت پسرتا سن هفت سالگی بر عهده مادرش خواهد بود ، مگر در مواردی که بنا بر هر دلیلی از مادر سلب حضانت شود . لازم به ذکر است که با آن که در این بازه زمانی ، حضانت پسر با مادرش می باشد ولی بر طبق قانون ، این پدر است که باید نفقه فرزندش را بپردازد .
بخشیدن مهریه توسط زوجه ، بدون مراجعه کردن به دفتر خانه نیز پذیرفته است ، این کار هم می شود  با حضور شاهد و امضای آن ها باشد و یا حتی بدون حضور شاهد انجام شود
مشاوره طلاق تلفنی می تواند به زوجین این امکان را بدهد که بدون مراجعه حضوری و همچنین صرفه جویی در وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند .
وکلای موسسه تهران طلاق ، از برترین وکلای تهران هستند که می توانند به زوجین در خصوص طلاق توافقی ، و همچنین در خصوص دیگر انواع طلاق ، خدمات قابل توجهی ارائه دهند .
با شماره وکیل خانواده تماس بگیرند و به صورت تلفنی مسائل خود را با وکیل خانواده در میان بگذارند ‌.
وکیل حضانت به شما کمک می‌کند که بهترین دادخواست را تنظیم کنید. از طرفی قوانین دادگاه‌های خانواده مدام دستخوش تغییر می‌شود و وکلایی که در این زمینه تجربه دارند..
حضانت فرزند زیر ۷ سال با چه کسی می باشد . باید نکته ای را متذکر شد . در صورتی که زوجینی که قصد جدایی و طلاق دارند ، دارای فرزندی زیر ۷ سال می باشند که در واقع ، نه رشید محسوب می شود و نه حتی به سن بلوغ رسیده است ، در چنین وضعیتی به سبب حساسیت سنی فرزند زیر ۷ سال و همچنین به سبب وابستگی زیاد به مادر ، باید فرزند پیش مادرش باشد . بنابراین حضانت فرزند زیر ۷ سال ، با مادرش می باشد .
قانون جدید مهریه میزان مهریه زوجه را محدود نکرده است . بلکه تنها کاری که کرده است این امر می باشد که ضمانت اجرای مهریه ای را که بیش از ۱۱۰ سکه بهار آزادی می باشد را ، کاهش داده است .
سه بار طلاق یا سه طلاقه کردن :از جمله روش های متارکه و جدایی زوجین از یک دیگر ، عبارت است از طلاق.سه بار طلاق  یا سه طلاقه کردن ، با طلاق عادی بسیار متفاوت می باشد .
مهریه در عقد موقت قبل از دخول: عقد نکاح موقت ، که امروزه در عرف جامعه به صیغه ، از آن یاد می شود ( عقد نکاح موقت بر طبق ماده ۱۰۷۵ قانون مدنی که می فرماید : نکاح وقتی منقطع است که برای مدت معینی واقع شده باشد .
موسسه حقوقی موفق و معتبر تهران طلاق ، از جمله پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران در زمینه طلاق و مهریه می باشد جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
موسسه  تهران طلاق با بیش از هزاران پرونده موفق در زمینه طلاق ،حضانت ،مهریه و…آماده ارائه مشاوره بصورت حضوری و آنلاین می باشد .
تمکین و نفقه چیست ؟
تکلیف جهیزیه مرد بعد از طلاق چه می شود ؟ در صورتی زوج و زوجه قصد طلاق و جدایی از یک دیگر را داشته باشند ، و زوجه ، تمام وسایلی را که زوج تهیه کرده تحت عنوان جهیزیه ، با خود ببرد در چنین وضعیتی مرد می تواند از طریق دادگاه خانواده ( اگر بهای جهیزیه از بیست میلیون تومان ، بیش تر باشد ) و یا شورای حل اختلاف ( زمانی که بهای جهیزیه از بیست میلیون تومان ، کم تر‌ باشد ) ، نسبت به استرداد جهیزیه اقدام کند .
وکیل طلاق توافقی می‌تواند کار شما را به‌جای چند ماه و حتی یک سال در عرض چهل تا شصت روز انجام دهد.موسسه تهران طلاق با مشاوره رایگان پاسخگوی سوالات حقوقی شما
وکیل مهریه مشاوره رایگان ، می تواند به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات افراد باشد . تهران طلاق اماده ارائه مشاوره رایگان می باشد.
تفاوت مطالبه ی مهریه ی از طریق اجرای ثبت و دادگاه:اصلی ترین راه مطالبه ی مهریه ی ، اقدام و طرح دعوا در دادگاه خانواده می باشد. دادگاه خانواده مطابق با قانون حمایت از خانواده، صلاحیت رسیدگی به کلیه ی اختلاف مربوط به طلاق،نفقه، ممانعت از ملاقات طفل، مطالبه ی مهریه، استردادجهزیه ی و مواردی از این قبیل می باشد.
مهریه در چه شرایطی تعلق نمیگیره ؟ سوالات فراوانی مطرح می شود ، از جمله این سوالات این امر است که آیا به زنی که به همسرش خیانت کرده است ، مهریه تعلق می گیرد یا خیر ؟
وکیل طلاق توافقی مشهور تمام مراحل را به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن ، طی خواهد کرد و درنهایت زوجین به نتیجه مطلوب خود ، خواهند رسید .
این نوشته را هم از دست ندهید :   پیپ های برایر

 

بزرگترین گروه تخصصی وکلای خانواده