مطالب عمومی سری اول

با ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ بیشتر آشنا شوید؛ گزینه شایسته تر برای بانوی اولی آمریکا

پیرو پیروزی دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا، ملانیا ترامپ به بانوی اول این کشور پهناور تبدیل شد.
اما بعضی رسانه ها و صاحب نظران باور دارن که فرست لیدی اصلی آمریکا، دختر بزرگ ترامپ، یعنی ایوانکا ترامپه و گمانه زنی می شه که بعضی از وظایف سیاسی رو هم بردوش بگیره.

ایوانکای ۳۵ ساله در طول کارزار انتخاباتی پدرش همیشه در کنار ایشون بود و به روشای جورواجور به جمع آوری رای واسه پدرش می پرداخت. می گن که ترامپ علاقه خاصی به این بچه خود داره و مسوولیتای سنگینی بردوش ایشون گذاشته.

ایوانکا ترامپ یه تاجر، نویسنده، مانکن قبلی و مادر سه فرزنده که تونست بی آبرویی پدرش در مورد بدرفتاری با زنان در طول تبلیغات انتخاباتی رو بسیار هوشمندانه جمع کرده و تا حد زیادی پشتیبانی زنان رو واسه رای دادن به پدرش جلب کنه.

دوست خانوادگی و و یکی از تاجران بزرگ آمریکا در باره ایوانکا بیان داشته: «من تصور می کنم که دونالد ترامپ واقعا به حرفای این دخترش گوش میده و دلیلش این نیس که اون دختر خودشه، بلکه ایوانکا رو به عنوان یه تاجر و معامله گر موفق و بسیار باهوش قبول داره.»

ایوانکا در طول رقابتای انتخاباتی، با باهوشی نقطه ضعفای پدر خود رو می پوشونه و تلاش می کرد تا دونالد ترامپ مثل یه رئیس جمهور واقعی به نظر برسه.

یکی از اثرات بزرگی که ایوانکا روی پدرش داشته، رسیدگی به مشکلات سقط جنین در آمریکا بوده.

با اینکه پس از این رقابت به احتمال زیاد، دو خونواده کلینتون و ترامپ با همدیگه قطع دوستی می کنن اما ایوانکا و چلسی، دختر کلینتون بازم به دوستی خود ادامه میدن.
البته باید اینم بگیم که که در طول کارزار انتخاباتی رابطه اونا به صورت موقتی قطع شده بود.

می گن که شاید ایوانکا ترامپ در کابینه ریاست جمهوری آمریکا هستش چون قبلا پدرش به اون یکی از پستای کابینه رو پیشنهاد داده بود.

خود دونالد ترامپ هم در مورد ایوانکا بیان داشته که اطرافیانم هم تمایل دارن که ایوانکا وارد کابینه شه چون اونو بسیار موثر و باهوش می دونن. هم اینکه، ایشون در بخشای مربوط به زنان و کودکان تجربه بسیاری داشته و این جور مسائل رو خوب می تونه مدیریت کنه.

در طول کارزار ریاست جمهوری، ایوانکا پدرش رو راضی کرد تا بخشی از تمرکز خود رو روی بحثایی مثل حقوق زنان، مرخصی پس از زایمان و زنائی که در حومه شهرها زندگی می کنن، بذاره.

بد نیس بدونین که ایوانکا یکی از اعضای هیئت مدیره موسسات و هتل‌ های زنجیره‌ ای ترامپ حساب می شه و در کنار برادرانش اریک ۳۲ ساله و دونالد جونیور ۳۸ ساله به اداره و مدیریت اونا رسیدگی می کنه.
هم اینکه مدیر یکی از بزرگ ترین موسسات اقتصادی ترامپ هم هست.

می گن ایوانکا محبوب ترین بچه ترامپه و از کودکی جایگاه خاصی در قلب پدر داشته.
وقتی که اون ۹ سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش، ایوانا از همدیگه جدا شدن و اون این وسط نقش برقرار کننده صلح رو اجرا می کرد.

در وقتی که داداش بزرگ تری ایشون، دون از دست پدر بسیار عصبانی و خشن و داداش کوچیک ترش، اریک پریشون و ناراحت بودن، اون به جای از دست دادن روحیه خود، تلاش می کرد شرایط رو بهتر کرده و وضیعت نا بسامان پیش اومده رو مدیریت کنه.
اون حتی در زمان تحصیل هم همیشه با پدر خود تماس تلفنی برقرار کرده و با ایشون صحبت می کرد و می گن که ترامپ حتی در میان جلسات هم تلفن خود رو روی اسپیکر قرار داده و اونو همیشه با لقب «باهوش ترین» موردخطاب قرار می داده.

منشی دونالد ترامپ در این رابطه بیان داشته که تنها تماسای تلفنی که ایشون در طول کار جواب می داد به ایوانکا مربوط می شد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی ۱۰ ترفند کاربردی برای اینکه مژه های بلندتری داشته باشید

ایوانکا در پنت هاوس برج ترامپ در منتهن بزرگ شده و چشم انداز اتاق خوابش هم سنترال پارک بوده.
اما این مسائل باعث نشد هیچوقت خود رو باخته و از تلاش کردن دست برداره.

در سال ۲۰۰۳ میلادی ایوانکا تو یه فیلم مستند به نام Born Rich شرکت کرد که موضوع اون به کودکانی مربوط می شد که در ثروت کلان متولد و رشد کرده بودن. جفت و جور کننده این مستند در مورد ایوانکا بیان داشته که: «در حالی که خیلی از کودکان تلاش در خودنمایی به خوشحال بودن در کنار والدین خود داشتن، ایوانکا این طور نبود و معلوم بود که واقعا و از صمیم دل به پدر خود عشق می ورزد. علاقه واقعی ایشون به طور کامل محسوس و قابل لمس بود.»

در بخشی از این فیلم، ایوانکا میگه: «من همیشه لگو رو به عروسکای باربی ترجیح می دادم و همیشه به برجای نیویورک علاقه خاصی داشتم و با خودم فکر می کردم که چی میتونم به اونا اضافه کنم؟»

دو سال پس از اونم، وارد تجارت خانوادگی، یعنی املاک و مستغلات شد و کار جدید خود رو شروع کرد.
ایشون واسه مقابله با این طرز فکر که موفقیتش رو مدیون پدر و پشتوانه خانوادگی اشه، همه تلاش خود رو کرده و نشون داد هرآنچه تا حالا به دست آورده به واسطه لیاقت و ذکاوت خودش بوده.

الان، به دلیل داشتن سه بچه به اسمای آرابلا ۵ ساله، جوزف ۳ ساله و تئودور ۷ ماهه، از سرعت فعالیتای کاری ایوانکا تا حدی کم شده.

یکی از بزرگ ترین معاملات ملکی و پروژه های عمرانی ایشون در سالای گذشته، خریداری اداره پست قدیمی در واشنگتن دی سی در نزدیکی کاخ سفید بوده که اونو به یکی از لوکس ترین هتلای شهر تبدیل کرده.

در سال ۲۰۰۷ میلادی ایشون خط تولید جواهرات، کیف، کفش و لباسای اقتصادی خودشو در جهت پشتیبانی از زنائی که کار می کنن، راه اندازی کرد.

هم اینکه بد نیس یادآوری کنیم که ایشون در دوران نوجوونی در صنعت مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در برنده های مشهوری مثل ورساچه فعالیت می کرده.

در سال ۲۰۰۳ میلادی اون تو یه مصاحبه رادیویی اعلام داشته بود که: «من ۱٫۸۲ سانتی متر قد دارم و میتونم از راه مدلینگ پول بسیاری به دست بیارم.»

در سال ۲۰۰۶ هم ترامپ از شغل و موفقیت دخترش در این بخش دفاع و تعریف کرد.
اما ایوانکا از مدل بودن دست ورداشته و وارد تجارت پدرش شد.
اون در این رابطه گفته بود که با درآمد حاصل از مدلینگ تونسته دور دنیا سفر کرده و از لحظاتش لذت ببره.

در سال ۲۰۰۹ میلادی ایشون با «جرد کوشنر» ۳۵ ساله ازدواج کرد که اونم بچه یکی دیگه از مالتی میلیاردرها و سرمایه دارهای آمریکا حساب می شه.
ایوانکا قبل از ازدواج، به دین همسرش یعنی یهودیت گروید. اون رژیم غذایی کاشر رو رعایت کرده و شبات رو به جا می آورد. هم اینکه فرزندان خود رو به مدرسه مذهبی فرستاده س.

اونا به رسم دین خود، روزای جمعه و شنبه از کار کردن دست کشیده، تلفن، موبایل و کامپیوترای خود رو خاموش کرده و وقتشون رو با فرزندان شون می گذرونن.

جرد بهترین زوج واسه ایوانکا حساب می شه چون اونم تو یه خونواده بسیار پولدار متولد شده و رشد کرده و مثل همسرش گذشته مالی بسیار غنی ای داره.
هم اینکه، ایشون هم پیشه خانوادگی خود رو دنبال می کنه.